dagen som gått & matchema..

ennu en dag avklarad! åkte till och med till skolan för att plugga matte fast jag var ledig, det ni! fast jag ska inte leka glad. jag känner mig endå tom och ledsen..försöker trycka undan det bara. jag ska ju vara glad nu. tror det är för att jag äter så fel. mamma håller fortfarande på med att renovera köket så hämt/snabbmat är det enda som existerar. och jag käkade choklad idag..ÅH misslyckad..ska väga mig på söndag. då ska jag väga 69 max.

matchema
2 knäckemackor med lite leverpastej (100kcal)
pizza (900 kcal)
choklad (400 kcal)
träning (-600 kcal)

dagens intag: 800 kcal

fredagens planering
08:00 - marknadsföring
09:45 - matte, lämna ut ankätundersökning
11:00 - handledarmöte
11:30 - plugga matte
14:00 - webdesign

  sen är det hemmafest hos killkompisen M men det vanliga gänget wuhuu!

                                                 vem vill du vara?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0