tacksam

jag är inte populärast, snyggast, rikast, eller hittat min prins.. MEN jag har världens bästa vänner.

mg - hållt ihop sen vi var 2 år gamla!! i vått och torrt har vi gått igenom ALLT tillsammans. det går inte ens att beskriva som vänskap. vi är syskon. för hur mkt vi än bråkar eller tycker olika så älskar vi varandra. den här tjejen är så otroligt STARK och jag beundrar hennes moral här i livet. hon är som en ett berg. det går inte att flytta på henne. hon skulle aldrig ALDRIG kunna såra mig och har aldrig gjort och hon är alltid ett knippe energi.

N - för lite över ett år sen. när jag aldrig trodde jag skulle hitta en till riktigt bra kompis. så fann vi varandra. det sa bara klick så var det vi. det går inte en dag utan att vi hörs av på ett eller annat sätt. vi förstår varandra, vi är likadana. vi tänker detsamma.

FJ - vi har känt varandra sen vi var små. men för 3 år sen blev vi riktigt nära. den här tjejen är den SNÄLLASTE tjejen man nånsin kommer träffa. en tjej man inte släpper. det finns inget ont i henne över huvud taget.

MH - har hållt ihop sen förskolan! finns ingen som har så sjuk humor som hon och jag. med henne kan jag skratta tills jag gråter.vi är så otroligt olika till sättet och kompliterar varandra perfekt.

alla dessa tjejer är så unika. jag älskar dem allihopa och jag är så tacksam att jag har dessa tjejer som jag vet alltid kommer finnas där, som vet allt om mig, som innerligt vill mig väl och älskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0