panikångest

Idag åkte jag och mamma ut till havet. låg där och stekte 10-4. i början var det typ inget folk så det kändes inte jobbigt att ligga där och pressa med min fettokropp. jag trängde undan det så gott jag kunde. och vet ni vad det värsta är? min mamma har den SNYGGASTE kroppen nånsin. inte snyggaste kroppen för sin ålder.. utan snyggare kroppen än dem flesta 20:åringar..
men sen när jag satte mig i bilen och kände hur mina lår klibbade ihop, hur fettet dallrade..så bröt jag ihop inombords. jag kände hur tårarna rann unden solglasögonen men tittade ut så att mamma inte såg..
ska äta lite fisk md grönsaker snart innan jag drar ner på gymmet! SKA BLI SMAL!

beach snygg





Kommentarer
Postat av: skinny love

härliga bilder:)

2009-08-06 @ 20:08:52
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0