not gonna fail


Vaknade upp 11 idag med tanken "jag måste ha godis" hela dagen har jag suktat efter choklad. hela dagen har jag tänkt köpa 200 gram choklad och trycka i mig framför tv:n. men helt plötsligt vaknade jag till liv. VAFAN tänker jag med? jag ska inte ha någon choklad! jag ska ju bli smal och snygg. jag ska ju kunna sätta på mig vad jag vill inom ett par veckor. jag ska ju ha killar sukta efter mig. händer detta om jag äter någon jävla choklad? NE. istället har jag städat hela mitt rum, hall och toalett hos mamma (har min egna lilla etta som är kopplad till mammas lägenhet) och sen satte jag mig ute i solen och tog en cigg istället. *klappar mig själv på axlen*


hon till höger, brun, slimmade jeans, litet linne med bar rygg. det ska bli jag. det ska det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0