konstigt underbart


igår så drog jag, min bästa killkompis SL och the usual gang och grillade, drack, lyssnade på musik och hade jätte trevligt! efter många timmar bestämde jag, SL och hans killkompis att vi skulle dra hem till min bästis FJ. där satt vi och bara snackade och hade det mys. vi bestämde oss för att gå och lägga oss vid fem tiden. alla vi sov i samma säng. jag låg längst ut och bakom mig låg SL..vi låg sked. det kändes konstigt för att vi bara ska vara kompisar men endå har jag aldrig känt mig så trygg i hela mitt liv. jag flyttade ifrån han lite men då ryckte han tillbaka mig. det kändes så jävla bra med han stora muskliga arm runt mig och ihopvirade fötter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0