have it on the outside, have nothing on the inside

så var man hemma hos mamma igen. helgen har bestått av FEEEST, alcohol, shopping, fika, och vart med dem bästa helt enkelt. igentligen borde man inte klaga. skolan går skitbra. inga familjeproblem. garderoben är utökad med mycket fina plagg. har världens bästa kompisar. jag har en kille (K) som e hur rolig, snygg som helst (som jag vet dem flesta inte skulle tacka nej till) efter mig. men ENDÅ vill jag klaga. endå känns det står som jag står på botten och alla andra på toppen. tack vare mitt FEETTT. nu har jag lovat K att träffa han nästa helg. jag vill verkligen träffa han. men samtidigt fattar jag inte hur han kan gilla mig. killen har verkligen ALLT. han kanske kommer ihåg mig fel? nä det blir svält och massa tripps till solarieöarna hela veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0