FITTA FITTA FITTA FITTTA

uppdate; okej, så jag ahr lite ångest över inlägget och jag och mamma är kompisar nu. men jävlar vad hon kan gå mig på nerverna..

vi har redan vårt första bråk, jag satte mig vid datan för ah.. ni vet varför, skriva här. hon kommer in? aha? så här sitter du ja?? när ska du växa upp? du beter dig som en 15 åring. väx upp!! ska ite du ringa rektorn? ska inte du träna ? skule inte du bli fit denna sommaren? ser jag inte att du har
mamma jag har precis gått upp...jag försöker vakna brukar inte gå upp så tidigt
ÅÅÅH tidigt, första gången i livhistorien..


DIN JÄVLA FITTMORSA HOPPAS DU DÖÖÖÖR!!!! VILL DU SE PÅ SMAL SÅ SKA DU FÅ SE PÅ SMAL DIN JÄÄVEEEL JAG SKA BLI SÅ SMAAAAAL TILLS JAG INTE FINNS KVAAAAAR DÅ KANSKE DU ÄR NÖÖJD DIN JÄVLA EX ANORKIKER!!!!

ja sitter och gråter, bra start på dagen ÅÅÅÅÅH.

Kommentarer
Postat av: j.

Åh jag hatar sånt där!

Men som sagt, Man blir så jävla förbannad att taggad

'jag ska vissa dom jävlarna'

ta vara på styrkan! VISA HENNE!

2009-08-18 @ 13:04:04
URL: http://yourenemy.devote.se/
Postat av: H

Men oj vad okänsligt sagt. :o Men som sagt, kämpa på iallafall!

2009-08-18 @ 15:35:35
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: Miss X

hatar psychomorsor.. FYFAN! du ska inte försvinna. Du ska inte förstöra din kropp o få rynkor o se ut som fan bara för att din mamma är störd



Du ska se ut som en VS angel! sund hälsosamt vältränad!



kram söt!

2009-08-18 @ 21:20:25
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0