du är kille jag är tjej, lets make out!

igår så var jag, N, MG, FJ och en till tjej B och 5 killar, SL och 4 andra hemma hos N och grillade, drack och hade det jätte kul :) en av killarna var ju wesly! (från inlägget "3 saker jag måste berätta) det var verkligen så kul att träffa han igen. vi gick iväg och satte oss och pratade om allt. vi har ju ett speciellt band eftersom vi gått igenom saker tillsammans och det första han säger är bah" du vet att om det är någonting så kan du alltid ringa mig, även om det är mitt i natten, ALLTID" så jävla gulliiig! aja hookade upp med en kille där utan att jag viste varför igentligen. det var mest typ: du är kille jag e tjej lets make out! haha alcohol asså... alla sov över så det var jätte mysigt faktiskt.

aja är hemma hos FJ nu med en till tjej så nu måste jag gå och vara social, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0