3 saker jag måste skriva innan läggdags..

1. vad har jag gjort? VAD FAN HAR JAG GJORT?? kom hem till FJ och hetsade allt vad jag kunde. det är knappt att jag vågar skriva det. ni kommer se ner på mig..men detta ska ju vara en blogg av ren ärlighet så här kommer sanningen

1 slize paj med grädde
200 gram choklad
1 nudelpaket
pommes med räksallad
2 glas cola 
2 glas cider

vad kan jag säga..jag tappade kontrollen helt. jag är så SVAAAAG vad fan är mitt problem? hatahatahaaataaa mig själv, tänkte spy, men vet ni vad? jag förtjänar inte att lätta på ångesten. jag har tryckt i mig allt det här då får jag stå för det helt enkelt. sitta här och pinas... imorgon blir det vatten och frukt som är tillåtet! plus massa träning

2. jag kom på att jag måste träffa han killen från i midsommras...glömde mina favorit gladiatorsandaler hos han..FAN

3. WIHO, idag fick jag ett överraskade samtal från wesly. vi kände varandra i ca 1 år när vi var små eftersom min pappa och hans mamma dateade ett tag. han har blivit SÅ snygg. jag bjöd han till grillfesten hos N på måndag. exitteedd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0