when friends become familiy


Den här dagen har inte kunnat vara bättre. solen strålade och det var dags att inviga mina nya converse och ray bans. först var det stan med mina classmates, sen fika med N. sen gick vi till en affär mitt i stan där min bästa killkompis S jobbar. dem har inte så mycket att göra på dagarna eftersom dem säljer mest vintersportsuttrustning. skidor m.m. så vi hängde där med 2 av hans killkompisar. haha vi satte på oss affärens rullskridskor och åkte några varv mitt i stan! sen kom S på den brilijanta idén att skriva på en stor kartongbit "HAHA ni måste banta tjockisar!" och stå och hålla upp den i gymmet mittemot affären. roliga reaktioner där. vi stannade kvar efter stängningstid och lyssnade på musik och drack lite öl. sen skulle killarna iväg och kolla på förlunda matchen någonstans och jag begav mig till FJ och MS och bara degade hos henne hela kvällen. och NU är jag hemma. vet inte vad jag hade gjort utan mina underbara vänner asså. det hjälpe runder tuffa tider som detta.

och jag veta att jag är SÄMST på att svara på era kommentarer, skriva vad jag tränat och ätit osv. men jag har inte haft någon ork alls till det, men det kommer snart.. och er kommentarer VÄRMER. massa kärlek till er<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0