hej och godnatt


hello hunnybajs!
jag har säkert sagt 100 ggr att jag ska komma tillbaka, komma in på rätt spår. men jag har bara behövt vara deppig ett tag.
direkt när jag är påväg att glömma M så hör han av sig. jag vet inte ens vad han vill med mig. han hörde av sig i torsdags..och nu ser jag att han har blivit kompis med sitt psyk ex på facebook? what the hell?
skolan har vart helt sjuk med. eller snarare är. enda jag gör är och pluggar. all stress med skolan och M har gjort att jag ser ut som ett psykfall. men NU ÄR JAG TILLBAKA. ska träna och bli duktig igen. man mår så jävla bra av det. har suttit och kollat på the hills och vart med FJ hela dagen. audrina är lätt en favorit! ska sova nu.. hörs imorgon bejbs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0