I SOMMAR









NU..
..lägger jag M bakom mig
..lägger jag deppigheten bakom mig
..lägger jag vodkan bakokm mig
..lägger jag tårarna bakom mig

för det är snart sommar, det betyder att jag ska vara så jävla smal och brun! jag ska springa runt med mina gladiatorsandaler, korta lösa t- shirts och mina slitna korta jeansskjorts och visa upp mina superlånga supersmala ben som får varenda kille att tappa hakan. jag ska tona mitt hår ennu mörkare som kommer få mina gröna ögon att lysa tillsammans med min bruna hy. jag ska festa varma sommarnätter i tajta små blommiga klänningar med drink i ena handen och cigg i andra. jag ska ssshteka på stranden med mina girls och lyssna på MGMT, david guetta & thomas lundin och njuta av att det är sommar.



Kommentarer
Postat av: skinnylove

låter hur härligt som helst! inte långt kvar till sommaren nu!! stay strong

2010-03-15 @ 19:20:46
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0