fast det var så kort romans



kan inte äta
kan inte sova
kan inte skratta
kan inte gråta

ennu en gång gick jag på det, trodde att jag kanske hade hittat det folk kallar kärlek. och ÅH vad det kändes bra. jag gillade allt med dig. sätter du drog dina fingrar i mitt hår, pussade mig på pannan när jag halvsov på ditt bröst, dina mysiga kyssar, sättet du pillade med din piercing i läppen. dina tatueringar, din underbara varma lena kropp, dina underbara godmorgon sms. du gav mig smak på allt jag nånsin viljat ha för att sedan rycka det ifrån mig.
helt plötsligt var du tillbaka med ditt X. hon som du lovade och svärde på att du inte skulle gå tillbaka till. du hade inte ens respekten att säga det till mig, du ignorerar mig. som om jag aldrig betytt något. en sak är säker. jag kommer aldrig släppa in någon igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Blir så ledsen för din skull :(

2010-03-30 @ 11:16:20
URL: http://themana.blogg.se/
Postat av: Jos

gumman då </3 det blir bättre. även om man inte tror det. det blir bättre.

2010-03-30 @ 19:57:15
URL: http://itstimeforthin.blogg.se/
Postat av: Tilly Lee

åh herregud vad jag känner igen mig.. gumman :(

2010-04-05 @ 10:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0