tjeena tjabba det är mansslukaren här


3e dagen utan godis och fett nu då. gött! av egen erfarenhet vet jag att det blir bara enklare och enklare för varje dag. är dock SUUUGIIG på att träna. det är så nedrans fint väder och det händer så mycket kul att sola och festa är det enda jag hinner med höhö-

igår blev det en spontanutgång!
trots ordet skabb stod skrivet i min panna.lyckades jag raka mig under armarna och sätta på mig något lukta gott. okej..Jag var hemma vid 5 tiden..med 2 nr från 2 nya pojkar.
en skitnsygg skateare som verkade as trevlig och go.24år..
SEN en AAASSSNYYYGg pojke som fick mig att dräggla rakt ut..alltså..typ "hej jag är armani modell utseende" 26 år..(A) men han har dock inte hört av sig något mer sen inatt..den jävlen..aja kul med uppmärksamhet trots fett och annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0