sommar och fett

vet ni vad jag gjort dem 2 seaste dagarna?  INGENTING. baaraa solat och badat. igår så var jag och en ny kompis AL ute vid en sjö och baa sthteekte i 7 timmar. och idag har lag legat ute på balkongen topläss och solat boobisen höhö.
lyckats hålla mig borta från godis och fett i 2 dagar..woow..haha. käkat sallader och räkor o kräftor. MÅSTE GÅ NER I VIKT. AL min nya kompis är og den vackraste tjejen jag nånsin lärt känna..och snyggaste kroppen. IRL thinpoo på hög nivå! kom upp hemska bilder på mig på facebook. såg tjvkare än tjckats ut. men jag bugar  tackar. får mig bara ennu mer taggad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

damn du är skön tjejen!

2010-06-30 @ 17:41:01
URL: http://perfectiongirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0