OCH SÅ VAR DET SOMMAR


WHIHOOO! SKOLAN ÄR ÖVER FINITO!!!! jag känner mig stark som tog mig igenom ett extra år av plugg till! det har vart en av de bästa åren i mitt liv i skolan. jag har träffat underbara nya vänner, jag har mått BRAA. och jag kom ur min hemska depession. jag har sett 2 av mina bästa kompisar ta studenten den här veckan. shit växer man upp? är man så gammal verkligen? om 10 år är jag 30. i sommar fyller jag 20!! alltså aldrig mera tonåring..känns lite ledsamt men samtidigt spännande. som om det är dags för ett nytt kapitel i mitt liv. men aldrig mer hänga i skolan med kompisar, sitta i trappen o bolma och snacka om helgens händelser. flamsa i korridorerna..ALDRIG MER. men man kan ju inte stanna på samma plats för alltid. jag har ställen att besöka, nya människor att träffa, eget ställe att skaffa  kanske någon pojke snart, vem vet..

men NU har jag tid att lägga energi på MIG. det ska bli träning för hela slanten! jag ska bada,festa,sola,shoppa och njuta av sommaren och livet. sen i juli blir det jobbajobba! vilket också kommer vara häftigt att ha ca 10 000 kr i månaden på kortet.


Kommentarer
Postat av: evelina

Fyfan va underbart gumman <3 det här kommer du verkligen fixa- allt blir lättare när solen är framme och man är glad hela tiden ;) plus man blir inte så hungrig när det är super varmt goooott :)

2010-06-06 @ 11:29:25
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0