mensjävel


hm jag får nog ta kontakt med läkare snart. min PMS går öer styr varje månad. det är inte som om jag bara är lite lättirretterad precis. utan jag tappar kontrollen totallt. otrolig ångest, självmordstankar, jätteledsen, superarg att jag sparkar och bankar sönder saker. och när väl mensen kommer kan jag inte fatta att det var jag som gjorde och tänkte allt det där..

har iallfall vart en UNDERBAR helg. först hemmafest hos MH med goa tjejer, vin och sen kom de lite pojkar. på lördagen fyllde en tjejkompis 20. hennes mamma hämtade mig och NG i en cab. solen trålade! och det bästa är att dem bor asfint vid havet. vi fick välkomstchampange, mat och tårta! hur ambitiöst som helst! verkligen hur jävla kul som helst. FÖRUTOM att det BARA var par där. jag var den enda singeln. kände mig så ensam..saknar M den jävla kukhoran.

aja, IMORGOOON. blir de träning utav hälvätä tjejer!!

Kommentarer
Postat av: ViktigPetra

Usch, jag har alltid också haft såna pms besvär.. Blir så sjukt irriterad på folk som inte förstår just HUR illa det är, har haft folk som sagt mig rätt i ansiktet att det bara är jag som är dålig på att hantera känslorna. (Oftast alltid killar). Om dom bara visste.. För mig hjälpte p-pillerna Yaz men var tvungen att sluta med dem för att jag har ökad risk för blodproppar :( Har ätit Jättenattljusolja i ett par månader nu och har inte fått min mens på säkert tre pga ojämn diet osv så får väl se om det kommer tillbaka..



Hoppas du kan få hjälp av en läkare!

2010-06-29 @ 21:56:19
URL: http://viktigpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0