godis sug fuck of and diiiiieee, flirt och mat

hektiskt dag idag! var på introduktion nr 2 inför jobbet, sen drog jag raka vägen till ett annat jobb där jag tjänade 600 kr för 1 1/2 timme!

först så fick man sitta på en liten föreläsning så man fattade vad man skulle göra..och där satt HAN. åh du fina. blonda, rakade pojke.., snygg stil men endå lite bad boy. mhhh...vi bytte blickar..började snacka en massa! 22 år gammal och bor i egen lägenhet! kommer ses nästa vecka igen då vi ska göra samma jobb (:
hade inte suttit fel med en fling nu assåå..saknar att mobilen plingar till och man kastar sig på den för att se om det är pojken man tänker på..



blev tyvärr ingen träning idag bara för jag gick hemifrån halv 8 och var hemma kl 8 på kvällen..haft det så otroligt godis sug hela dgen så det är lööjigt. DÖDÖDÖ fick noblesse ask idag rätt i handen men gav bort den direkt! känns bra! JAG FÅR INTE FAILA NU!! måste klara detta för min egna skull. jag är värd det..känns ju inte lika bra att jag tryckt i mig mat idag för att INTE äta godis..suck..

in
1 knäckemacka, skinka (50 kcal)
en macka med ost, sallas, paprika, gurka (200 kcal)
en baguette med kyckling (300 kcal)
pasta och korvgryta (200 kcal)

ut
-

dagens intag: 750 kcal (UÄÄÄ)

Kommentarer
Postat av: evelina

Sv:- Nej dom är fan inte värda det, men ooookej killen låter dö het på jobbet go for it"



Nu har jag läst igenom alla dina tidigare inlägg så jag är uppdaterad igen (glmmer ju bort snabbt) hahah. FIIIFAN vad duktig du är (åh hallå såg väl bilden på dig med tidningen hej sexy- vadå amazing armar. Nu har jag ätit jätte lite i sex dagar i rad (eller idag blir det den sjätte) och inget fail. Har aldrig tidigare lyckats klara så länge innan det varit godis, fet mat eller något annat. Så är skit lycklig (jag vet låter super lite att inte ens klara längre innan hahah) men nu jävlar känns det som att jag ska verkligen klara det här. Om jag klarat fem dagar och idag sjätte varför ens faila nu? Känns ju onödigt när jag verkligen ser vilket underverk dom här dagarna gjort- NEJ NU JÄVLAR ska vi klara det här. Men du är ju ngt helt jävla sjukt grym så mycket som du tränar och så lite" som du äter. Åhhh jag saknar gymmet dumma dumma kort som gått ut- måste köpa nytt så fort det öppnar igen :(

Thanks god för springning ocg magövningar så länge iaf.



Förlåt nu blev det jätte lång kommentar ha en toppen dag darlo <3<3<3<3

2010-06-10 @ 06:30:48
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0