M

som jag redan sagt så är han hockeyspelare, lång, rakat huvud, blåögd, tatueringar och BAD BOY (problemkille) men har ett gott hjärta.
jag träffade han för förra sommaren och kände direkt att det var något speciellt med han. den sommaren träffades vi 3 gånger, men vi sa knappt hej. han hade nämligen en tjej.. en av mina bästa kompisars, kompis. så jag känner henne lite grann jag med.
han gjorde iallfall slut med henne för ett par månader sen och vi träffades som sagt ute på krogen nu för ett par veckor sen. och det slog gnistor!
han tog kontakt med mig på facebook och sedan vidare på msn. MEN hans ex tjej tog kontakt med mig, eftersom hon märke att vi blivit kompisar på fejsan. hon flippade över och sa att jag skulle hålla mig borta från honom och blabla. och oavsett om vi inte är särskilt bra vänner, så är hon endå en vän, fast en ytlig sådan..jag kan inte hålla mig undan från han endå.
vi ska ses nu på lördag. ute.

I want him, oh yes


Kommentarer
Postat av: s

Taack :D<3

Orka tjejen som kontaktar dig bara för att ni har blivit vänner på fb :P lycka till!

2010-01-07 @ 23:27:20
URL: http://supersizevssuperskinny.blogg.se/
Postat av: Tilly

Alltså en del killar kan man verkligen inte låta bli!!! :P

Go for it!

2010-01-08 @ 07:54:44
URL: http://tillylee.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: Ja dieten är ju inte direkt någon bra diet därför jag bara har kört den en gång. Men jag gick inte upp direkt efter av den :) Det är absolut ingen diet jag kör med nu, nu försöker jag hålla mig till frukost en frukt till lunch och sen lite middag. Det är det bästa, då går jag ner i vikt och hetsar typ aldrig. Kan bli ibland när jag ska ha myskväll eller något annat där man oftast har godis inblandat så kör jag endast på det godiset den dagen :) och du, skit i den där bruden och satsa på killen ;) kram!

2010-01-08 @ 10:36:59
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Om ditt hjärta säger jo, ska du verkligen gå för det och satsa på honom. Det var en kompis som sa att i krig och i kärlek är ALLT tillåtet så go for it :) Lycka till! Och du har en super blogg :)

2010-01-08 @ 12:56:43
Postat av: Elin

Ja herregud är han ledig och om dem gjort slut är det fritt fram säger jag bara! Skit i henne!

2012-06-22 @ 17:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0