matchema & träning - onsdag

hallå snyggar. detta har vart en bra dag. förutom skolan. jag HATAR skolan ochhar alltid gjort. har alltid fått kämpa för att få G typ.
aja..jag och M skriver till varandra hela tiden. saknar han så mycket! har inte sett han sen måndags morgon faktiskt haha! känns som jobbigt att neka till att träffas men skolan måste faktiskt gå före..
jag släpper fortfarande inte in han riktigt..tror att han bara ska tycka att jag är jätte ful en dag och han bara inbillar sig att han tycker jag är fin och bara drar..han vill komma förbi imorgonkväll och visa sin nya bil typ. men jag tänker på bara OHNEJ då måste jag ju fixa mig i hundra år..och dusha håret. det tänkte jag ju göra på fredag..sitter nu och kokar ihop en lögn..

 

in
1 knäckebröd, skinka, kaffe (45 kcal)
2 äckliga bambakorvar (200 kcal)
1 apelsin, 1 äpple (115 kcal)
lax, färsk pasta, sås (400 kcal)

ut
crosstraining (-620 kcal)

dagens intag: 140 kcal





Kommentarer
Postat av: a

Ja, jag får väl se det så! Och idag ska jag inte proppa i mig någonting sådant onyttigt, idag ska jag vara så perfekt jag kan :)

2010-02-25 @ 07:21:07
URL: http://lostandnotfound.blogg.se/
Postat av: tillylee.blogg.se

Jag var också likadan med betygen. Till slut orkar man knappt kämpa! Haha, visst blir man så orolig över ALLT när man ska träffa någon. :)

2010-02-25 @ 07:54:19
URL: http://tillylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0