VÅREN ÄR HÄR OCH DET HAR JAG SETT TILL ATT FIRA!!

varning för lång och ointressant text för dem ointresserade!

torsdag
jag FJ och 2 andra bruds drog upp till ----- där en tjejkompis B har sommarhus. taggade och laddade med alcohol och partyhumöret med oss!! vi kom väl upp dit vid halv 6 tiden där en pojk vid namnet R hämtade upp oss skjutsade oss den sista biten. han är granne med B så det var gött! jag trodde typ att vi skulle komma till någon liten sommarstuga, men det var verkligen hur stort och fräsht som helt! det var massa rum med dubbelsängar, stort fräsh kök, vardagsrum och stor altan. SHTEEEK. efter att ha ätit så var det dags att fixa sig och knäcka det första ölen och sätta på musiken. sen kom R tillbaka och 2 andra killar. det var i princip det roligaste natten i mitt liv!! musik, hoppa stittsmatta och spela fotboll mitt i natten, kortspel, shot efter shot!! haha. när klockan var 6 på morgonen var det dags för alla att gå och lägga sig.

fredag
alla vaknade vid 11 tiden för att en viss pojk inte kunde sova och kände för att väcka alla! solen STRÅLADE och det var riktigt varmt. hela dagen bestod av att alla låg ute på altanen, rökte, lyssnade på per gessle och bara solade. RÅGÖTT. kvällen bestod av att åka runt i R:s bil och besöka gravar och "hemsökta" hus haha jävlar vad töntiga vi är men sjukt kul var det.

lördag: solen strålade även idag men nu vare dags att åke hem. SJUKT TRIST. på kvällen träffade vi dem där 2 killarna som vi träffade uppe i ---- för dem var här i göteborg och kände en kille som borde mitt på avenyn så vi drog dit och festade. var väl hemma vid 4.

3 riktigt goda minnesvärda dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0