I want to be free, baby you hurt me.


Inte nog med att han har förstört min mentala hälsa.. jag sitter här och är tjock också. jag kan känna och se hur mycket jag gått upp.. vågar inte ens ställa mig på vågen.
jag skiter fan om det är påsk!! jag ska inte äta mycket för det. plus att jag alltid får pengar istället för godis i påskägget..nej man allvarligt, hur kunde jag låte en kille stå ivägen för det jag ville mest? och hur kan det fortfarande rinna ner tårar för min kind?

NY MÅNAD IDAG!
efter denna månaden är det MAJ! FATTAR NI? maj!!
NU JÄVLAR.

Kommentarer
Postat av: cherry

förstår hur du känner sötis, det är hemskt! men som sagt nu är det ny månad och nya tag. Det spelar ingen roll vad vi ligger på för siffra nu för vi vet vårt mål och siktar högt! kämpa på darlo<3

2010-04-01 @ 12:37:32
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Aww! När jag läste ditt inlägg ville jag bara ge dig en stor kram. De här fixar du. Han var inte värd dig, du förtjänar något bättre. Om du ramlar ner i gropen, lovar vi att vi drar dig upp igen :) Kämpa på, ge inte upp! De är han inte värd, tänk på VARFÖR du gör de. Du fixar de! Om inte ensam så gör vi de här tillsammans :D

2010-04-01 @ 22:40:25
URL: http://ineedyourhelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0