grillning med boys


hej babes.
eftersom det är FF hos N idag blir det grillning och öl hemma på hennes altan som gäller! dem har precis byggt ett utekök på altanen så jag och N ska stå för maten! det blir jag, N och boysen J,C,S, och hennes 2 bröder. kommer bli skit trevligt tror jag (:

ah just det, från och med nu ska jag se till att jag inte hamnar i underläge när jag träffar någon kille. jag ska inte bli för känslomässigt involverad och jag ska inte visa han att han redan har mig. oavsett om han har det. och direkt om jag märker att han tappar intresse, så ska jag inte jaga..utan bara skita i han.

Kommentarer
Postat av: Miss A.M.

Har du msn? Har läst din blogg och allt verkar sjukt bekant - killarna, vikten & så vidare. Skulle vilja snacka lite.



Adda gärna min msn som jag skrev åt dig. Kram! (:

2010-04-02 @ 21:53:33
URL: http://cherrycheeks.blogg.se/
Postat av: emma

Hur gick det då? :D

2010-04-03 @ 13:27:52
URL: http://hardtobeperfect.blogg.se/
Postat av: tilly

Man vet liksom aldrig om man ska vara "hard to get" eller inte!

Det värsta är ju om någon lämnar en när man precis har öppnat sig.

2010-04-05 @ 10:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0