FJ - verldens besta kompiz


ÅÅH HEJ MINA UNDERBARA LÄSARE! jag har bott hemma hos FJ i helg och vi har haft placet för oss själva så jag har inte haft tid till uppdate.
den här helgen har vart en massans skoj med festfestfest och mer fest. tänkte ta det lite mer ingående imorgon! och jag vill bara säga att det INTE är jag på bilden i "matchema träning - onsdag" inlägget. utan det är paow! eftersom många av er missuppfttar när det är jag och inte på bilder ska jag göra en kategori med bilder på mig. så ni vet vilka bilder på bloggen som är jag o inte! helgen har vart katastrof när det kommer till maten. SKÄÄMS :(

är skit trött så jag orkar inte skriva upp ingående vad som ätits..men det har vart bra, lite fisk o lite ägg typ..och sen blev det MRL pass med. nu ska jag sova. gonatt <3

Kommentarer
Postat av: evelina

du är alltid duktig babe ändå- kommer ihåg det darlo <3<3<3<3 sjukt fin bild iaf-

2010-04-27 @ 20:39:36
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0