time for a change



Okej, så jag bestämde mig för att börja blogga nu när mitt nya jag ska börja. jag är 18 år, oskuld, en hyffsat snygg tjej med några kilon för mycket. jag har aldrig haft en pojkvän, ett par killar som  man vart lite på G med här och var men inget som har vart i närheten av ett förhållande.
Det längsta jag gått med en kille är att strula. Dem flesta av mina tjejkompisar har haft en miljon pojkvänner, villket betyder att jag lyssnat på ca 1 triljon killproblem och sexhistorier villket har gjort mig till en expert inom området iallfall.
samtidigt som jag längtar efter någon att uppleva kärlek med och allt som kommer med det så kan jag inte med att släppa in någon. det är min kropp som är hindret. jag är lång tjej på 175 cm (om inte mer, får mäta mig snarast!) och jag älskar det. men jag älskar inte mitt fett. mina kompisar tycker jag är dum i huvudet som gnäller om kropp men jag visar mig aldrig, ALDRIG AAAALDRIG (vill verkligen understryka det!!) i underkläder. inte i omklädningsrummet, inte för kompisar, inte ens för mamma och ABSOLUT inte för killar. ni hör ju själva, jag kan ju inte fortsätta så här! min kropp, min livstil hindrar mig från att leva. studenten e snart här och för att inte tala om badsäsongen! villket kräver en drastisk förändring nu PRONTO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0