tårar på balklänningen



promenerade med mickz ute ett tag så nu känns det lite bättre iallfall. hon bor bara 50 meter ifrån varandra och även hon är en av mina bästa kompisar. vi lärde känna varandra i förskolan och vart tajta sen dess. jag skämst så oerhört att jag åt choklad idag. jag har ju köpt en balklänning som jag skrev i ett föregående inlägg men vad jag inte berättade var att jag fick panik. där stod jag med alla ögon på mig som skulle hjälpa mig sätta på den och syna och klämma. jag kände ångesten, tårarna i ögonen. jag ville bara springa in provrummet och slita av mig den. jag klarade inte av det. alla måste sett min äckliga fula kropp. jag vill kunna sätta på mig ett par snygga tajta ljusa jeans och ett vitt tajs linne och bara se stunning ut. och det är verkligen en dröm som ska gå i verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0