lite av helgen

i fredags drog jag och M till hennes farmors stuga vid havet tillsammans med 4 killar och satt ute på altanen och drack och snackade enda tills 6 på morgonen. hur kul och mysigt som helst måste jag säga! skickade ett sms till J fast han svarade ikke så då bestämde jag mig för att gå loss på en as söt kille som kommer från spanien. brukar inte gilla utländska killar men han e så jävla fin. så vi satt och myste hela kvällen. sen la han ett täcke över oss och började smeka mig. fyfan vad jobbigt det börjar bli att försöka hålla sig till mr right....
idag så åkte jag till F och så loggade jag in på msn och J skrev värsta förklaringen till varför han inte svarat och var jätte social. men han är endå så JÄVLA mesig. jag försökte få med han ut och träffa mig men han gav en mille bortförklaringar.. suck.
träffade massa people ute och spelade brännboll på kvällen och sedan satte vi oss alla i 4 olika bilar och åkte runt till olika ställen haha. nu är jag och F hemma hos henne igen iallfall.
några dåliga saker då.jag har inte pluggat nånting i helg, pappa var full som vanligt och får mig må så jävla dåligt. jag kommer gå ut med SÄMST betyg så det känns som mitt liv kommer gå åt helvete...jag har inte tränat eller tänkt på vad jag stoppar i min mun över huvud taget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0