J <3

long time ago people, känner inte att det är någon mening med att skriva att jag sitter uppe till 3 på nätterna och pluggar. sover 3 timmar och går upp igen och har lite mental breakdowns 3 ggr om dagen. tränar ingenting för den delen. tvek på att jag har gått ner tills på måndag men det är ju fortfarande lite tid kvar...
jag tänker på J hela tiden (från inlägget bad boy vs good boy). jag drömmer till och med om honom. han är inte så enkel som jag trodde. he got me all twisted and confused. han e skitintresserad ena sekunden och sen off nästa. fast om jag ska vara ärlig så gillar jag det... it keeps me intrested. nu skrev han på msn, yeeey!
hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0