detta är ingen proana blogg

YES, fick pengar av mamma så nu har har jag både cola light och cigg..WÜNDERBAR! plus att datan är tillbaka hemma. är så sjukt peppad att gå ner i vikt så det är galet. jag är 177 cm förresten för er som vill veta. jag vill bara klargöra för alla att detta inte är någon sorts ätstörningblogg utan en tjej som faktist har några kilon (massa feting jävla kilon) för mycket och vill gå ner dem genom att ändra livstil på ett hälosamt sätt! även om jag måste medge att jag läser proana bloggar för att dem ger mig pepp på något sätt... nu måste jag plugga vidare, har ett skit stort ekonomi prov imorgon om import,export, handel i världen, BNP och sådan skit!

snyygve kropp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0