balklänning + M, min bästis



efter skolan idag träffade jag mamma och köpte min baklänning. den är svart, enkel och otroligt vacker! sitter lite väl tajt vid höfterna men det känns bara positivt för det antagligen kommer sporra mig till att gå ner! ska skriva ner maten för dagen sen tänkte jag. lättare att se vad man trycker i sig.

M ringde mig nyss, hon grät hysteriskt i telefon. det var något med hennes mamma så jag sa åt henne at åka hem till mig..undra vad som har hänt. M är en av mina bästa vänner, snarare som syster. hon och jag har hållt ihop sen vi var 2 år. innan borde vi på samma gård och hittade alltid på en massa bus tillsammans när båda var hos våra pappor som vi oftast var under helgerna. våra pappor var bästa kompisar och båda har något problem med alcoholen..så dem var alltid i en lägenhet och vi var alltid i en. det var hon och jag som gällde. jag vet inte vad jag hade gjort utan den tjejen om jag inte hade haft henne i min uppväxt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0