äta choklad, inte äta choklad, äta choklad, inte äta choklad...


wiho! provet gick helt okej idag trots att det var det svåraste jag nånsin haft. men vet att jag minst fick G iallfall :) synd att man inte kan känna lugnet efter stormen. nedu, stormen blir bara värre och värre enda tills efter studenten. då kan man se ljuset igen. om jag inte blir nedslagen av en blixt innan förstås -.-
så jävla mycket i skolan att jag måste i princip välja vad jag ska få dåligt i. simon sms:a iallfall och frågade om jag skulle på hans studenfest. tro fan att man ska det. tänker inte missa några av mina kompisars studenfester.
IALLFALL! vet ni vad som ligger på mitt skrivbord? 200 fucking gram choklad. hela tiden tänker jag: rör det inte, ät det inte medan min andra halva säger ät..ät kom igen bara idag...men jag ska inte! men om jag inte ska..varför kan jag inte slänga det då...?

återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0