I'm baaack biiaatcheeeees


Heej snyggingar!
betygen sattes igår så no more homeworks foor mee! tills hösten iallfall. tar ju studenten nu på onsdag men har valt att gå om ett år. ska träffa min studievägledare. ja har ju ig i matte b, matte c, projekt, filosofi och gympa. men jag tror jag får ta studenten nu med min klass endå.
men iallfall! inga mer läxor = kunna fokusera på min träning och bli snyggast i staan! 
v. 22 vägde jag fortfarande 70 men jag hade världens mens mage så jag tror jag hade gått ner lite iallafall.

TTYS babes!

Kommentarer
Postat av: selena

åh jag älskar att hitta till nya bloggar =)

2009-06-04 @ 21:20:02
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Miny

Min papi är också alkoholist, det har varit ett rent helvete, men jag flyttade i från honom för två år sedan. Skolan kraschade jag också på grund av honom, går om ett år nu.



Jag hopas att du en dag mår bättre och att du kan få komma ifrån din pappa, eller drömscenariot, att han slutar missbruka, alkoholistbarn som du och jag brukar leva på hoppet. Vi ger aldrig upp.



Kram

2009-06-08 @ 19:23:19
URL: http://anafighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0