party party ångest ånget

okej så dagen började som planerat. men jag kunde självklart inte bara stanna hemma och vara duktig. drog hem till FJ och förkrökade sen mötte vi upp massa people i stan och kollade på europe. jävlar vad mycket folk. hela avenyn vad smockad! sen bar det det vidare ut på krogen. där jag träffade i princip alla jag känner helt sjukt. till och med K. jag måste berätta om honom. vi har vart kompisar sen vi var små. han gav mig min första kyss. han är en av mina bästa killkompisar. MEN han är kär i mig. det är jätte jobbigt.när han tittar på mig med den där blicken får jag putta på han och be han lägga av.. var hemma klockan 5 och sov till 3. härligt.
något om inte är så härligt är att jag käkade en skål med glass och en bulle igår + alcohol. jag kunde bara inte hålla mig. HELT SJUKT. vaknade upp att jag fått min mens..ÅÅH jag hatar att jag alltid failar dagen innan mens. så nu sitter jag är med min uppblåsta mage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0