i got screwed

det var verkligen skitkul ute igår och jag kände mig as snygg. ni vet sådana dagar när allt bara stämmer. det var jag och N o massa killar, underbart! oavsett om det fanns massa snygga snälla killar där som verkade intresserade tänkte jag bara på J. jag skickade sms till han halv 11 som vi hade bestämt och först så svarade han och undrade  vem det var, eftersom han hade tappat bort alla sina nummer. jag sa att det var jag och då svarade han inte!!! ÅH jag får panik! nu ska jag verkligen skita i killar och fokusera på mig själv!
vi drog på efterfest hos en av mina bästa kompisar frädde. vi råkade träffa henne när jag FYLLEKÄKADE en liten pommes... med räksallad. STUPIIID. var hemma typ 5. as lyckad iallfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0