om S

-vi träffades ute på krogen förr förra helgen.
-direkt när jag såg han ville jag ha han. han e SÅ fin. och har street stilen going on.
-vi började prata för att vi både beställde "en starköl" samtidigt i baren
-vi tog festen hem till mig
-båda sa att våran favoritserie var true blood
-han har en pappa som en en alcholist i perioder..precis som mig
-när vi körde "jag har aldrig" visade det sig att han MED var oskuld!! tycker jag e sjukt starkt eftersom han hade 100 tjejer efter sig på krogen. och verkar vara en riktig tjejtjusare

nu vill han träffas igen. jag ahr bstämt att jag ska träffa han näst nästa helg. då ska jag väga max 66 kg. han e typ bara 2 cm längre än mig men jag känner mig typ bredare än han. och man ser ju mindre ut när man e smal..

tack mischa, bästa thinspo nånsin.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0