jag och killar asså

OMG! vilken galen helg.
ursäkta om ni inte fattar! man måste vara ganska insatt för att förstå vilka folk är.

fredag:
var ute på krogen med mina tjejkompisar
träffade J helt random. insåg att jag inte gillade han alls längre
träffade en helt NY (e) kille som är SÅ snygg. J:s kompis haha. ser ut som en modell. ska lätt fråga ut han hehe.
träffade S ute. blev avundsjuk för en töntsak. efterfest hos F. där sa jag att jag var intresserad av honom. han tog min hand och jag sov i hans famn. han hade dratt när jag vaknade. har inte snackat sen dess.
blev av med min mobil

lördag.
var på födelsedagsfest och träffade han M som jag berättade om i förra inlägget. jag hälsade glatt på hans tjej och snackade rätt mycket med henne faktiskt. ignorerande honom och hade hur kul som helst! MEN M typ glodde på mig skitmycket, typ FLÖRTADE med mig. och när vi körde lekar så ropar han typ"KOM IGEN JAG HEJAR JU PÅ DIG S!" och när jag stod ute och rökte kollade han på mig och log "hur går det med killarna då?" "skitbra" sa jag kort och gick in. sen när han skulle lägga sig gick han förbi mig och bah: gonaatt S....HAHA dör. han har ju fan skadad. jag är förresten mycket snyggare än hans tjej. KUL hehe.


Kommentarer
Postat av: H

Kung! Riktigt bra och starkt gjort tycker jag! Även om jag förstår precis hur det känns inuti, men det är nog det bästa om han ändå är lite svinig. Tyvärr. Aldrig kul att höra. :/

2009-09-29 @ 23:11:03
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0