jag, snygg? VA?



okej, jag vet att jag inte är ful. men att jag är snygg är något jag sällan tänker om mig själv. i sociala sammanhang känner jag mig ofta stor och klumpig och absolut inte någon hot pieace of meat.
jag tror jag har hört den här meningen 10 gånger i helg  "varför blir du inte modell? du som är så lång och fin" men det mest otioppade var endå när jag var hemma hos en ganska nyfunnen kompis nu i helg. hon har 2 tvillingbröder i min ålder. 2 riktigt snygga, blonda killar. jag hade iallfall ingen aning om att dem här hetingbröderna existerade. så jag kom dit i fett hår och var allmänt sunkig. och hela tiden jag var där tänkte jag att dem måste tycka att jag ser förjävlig ut.
Nästa gång jag träffade henne så berättade hon att dem hade tyckt jag var AS snygg och att dem skojbråkade om vem som hade första tjing på mig. jag blev helt chockad!
varför tror man alltid så lågt om sig själv? varför trycker man alltid ner på sig sjäv? jag skulle aldrig göra så mot någon annan så varför är det okej att vara taskig mot sig själv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0