helgen - the food way

helgen har verkligen vart tragisk när ner kommer till maten..

matchema - fredag

frukost: 2 knäckemackor med leverpastej, lite vaniljyoghurt
mellis
lunch: 2 stekta ägg, 1/2 kycklingfilé (tillagad i ugnen)
mellis
middag
kvällis
natten: fyllekäk på burgerking..
träning

matchema -  lördag
frukost: 2 rostade mackor med skinka och smör
mellis
lunch
middag: kyckling paprika, creme fraishe, med pasta
kvällis
natten: fyllekäk igen. jag vet jag vet..jag hade iallfall dansat och svettat hela natten..
träning: 40 min powerwalk + dansat hela natten?

matchema - söndag
frukost -
mellis
lunch - 2 rostade mackor med skinka
mellis
middag - pasta med räkor, lucking, curry
kvällis - 100 gram choklad
träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0