awsumley random

ibland har man bara TUR. det blev inget besök till pastaresturangen trots allt. vi kom dit så hade dem stängt på måndagar! helt underbart. detta gjorde iförsig att jag missade pumpen eftersom mamma fick laga mat istället. men tur var väl det. för när jag står där på bandet så ser jag D. en urgullig kille jag känt från förskolan till nian. sen tappade vi kontakten. jag vet att han var intreserad av mig men jag var omogen då och rädd för killar i ren allmänhet. han hade verkligen blivit SNYGG dem senaste åren, mer..MAN. han ställde sig iallfall brevid mig på bandet och började prata. jag tog hans nummer så vi kunde börja "träna" tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0