uppdate

-hela gänget - 16 pers förkrökade och drog ut i lördags.
-bestämde med B att träffas ute , det var mys och börjar nog gilla han. fan vad snygg han är.
-S vad med ute också, självklart jätte jobbigt att se han. sjukt starka känslor fortfarande. fick tex lämna matbordet idag för att jag hel plötsligt började gråta för att jag tänkte på honom. men nu känns det okej igen.
-blir fett avundsjuk på min kompis. alla killar blir kära i henne för att hon sitter och fnissar i ett hörn utan en enda åsikt. jag älskar henne det gör jag. men hon är lite korkad. killar verkar tydligen falla för det.
-känner att jag gått ner i vikt. vet dock inte hur mkt för jag har ingen våg hos pappa. it sucks. men ska till mamma på onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0