dejten..


var helt okej. han är vekligen så FIN. lång, tränad, as snygg stil. don't get me wrong..han är inte värsta preppy boy..han han så där härligt halv rockig. går på spelningar, festivaler..ah love it. personligheten är perfekt. bjuder på sig själv, givmild..och är världens gentleman. han bjöd mig på fikat och när han såg att jag frös tog han genast av sig sin filt och la deen runt mig så jag hade 2 haha. 2 1/2 timma spenderade vi med varandra. jag tycker om honom..men varför tänker jag fortfarande på S? tröttsamt..

Kommentarer
Postat av: selena

Jag vet faktiskt inte. Vi har haft på G förut, men nu var de första gången vi sågs på 2år ^^ Men vi har snackat om att kanske ses imorgon, så vi får se ;) hjälp mig att hålla tummen på att de blir så.. Hihi vad kul att de gick bra på eran dejt;) ska ni ses igen? eller vill du det? kram

2009-11-18 @ 13:32:55
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: sassa

åh, vad gulligt det låter, han verkar asfin ♥

2009-11-18 @ 13:35:57
URL: http://sassaheffaklump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0