+ 3 kg, dagens matchema

Under helgens gång har jag gått upp 3 JÄVLA KG. jag är alltså tillbaka på 71 kg. helt sjukt. så jag passade på att ta foton på mig idag eftersom 71 är det största jag vägt. idag har jag försökt vara duktig och typ städat, tränat osv. fikade men NG med och hon bjöd mig på hallonpaj som jag ÄLSKAR. kunde inte motstå. fett dåligt.
vi sitter alltid på samma café hon och jag. den har en uteservering på en mysig innergård, det var helt tomt idag. där satt vi 2-3 timmar och bara pratade ut, kedjerökte och njöt av varandras sällskap. alla mina nära kompisar lyssnar och hjälper mig. men hon verkligen FÖRSTÅR. vi är så lika hon & jag. tog iallfall en omväg hem så jag gick en uppförsbacke i 15 min men räknar inte in det som träning.

matchema
2 stekta ägg, 1/2 stekt lök (200 kcal)
1 dl kokt ris, stinas kyckling (400 kcal)
en slize hallonpaj (400 kcal)
träning i gymmet (-315 kcal)

total intag: 685 kcal




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer blir sjuk om du fortsätter såhär! Belive me, anorexia är fan de värsta, verkligen inte värt någonstans! Du är verkligen helt perfekt, om nästan inte för smal, plus att klart du väger mer för att du tränar! Muskler väger mer än fett! Ät oh njut av livet, de önskar jag att jag kunde. Man lever ju

Bra en gång! Värt att tänka på..

2010-08-12 @ 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0