mina tankar



jag vara bara 16 år med förhoppningar på mitt nya år
ny skola, nya kompisar en ny identitet och så.

jag skulle vara bäst i klassen och vara vackrast fasten
det blir inte inte alltid som man vill för ångesten kommer fram på natten.

jag lekte glad i skolan. men livet hemma var en hora.
pappa var glad i spriten och mamma jätte sliten.
jag ville bara rymma, så jag börja synda. festa bort problemen var det nya grymma.

men det blir alltid måndag, och jag kan inte stoppa tiden så jag halka efter som en dag på isen.
lärarna dom bara pressa, plugga hela dagar verkar självklart för dem flesta.


brukar sitta och göra lite dikter sådär ibland när jag känner mig nere. och ni mina kära vänner är dem första som får veta om dem och läsa. dem består ju oftast av privata saker så...men här är jag ju endå anonym. bilden där uppe är väl vad ni kommer se av mig helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Miss X

Det är hemskt egentligen om att allt blivit som en tävling av vem som kan äta mest skit. Fast egentligen 1/100 som verkligen äter...



Stay strong gumman! ;)

2009-05-18 @ 19:59:47
URL: http://dontswallow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0