fett, fett, killen, matschema och mera fett

vi håller på och gör om hela köket = kan inte laga någonting där just nu = hämt/snabbmat varje dag..
kan inte ha någon kontroll över vad jag äter och äter oftast mycket mer, eftersom det bara blir ett mål om dagen..men som tur var är det bara 1 - 2 dagar kvar sen blir det normalt igen!
mens och hormoner tog över idag och jag drog i mig choklad...tog i som fan på gymmet idag iallfall och brände bort chokladen..
saknar B en massa, ska träffa han i helg förhoppningsvis..underbart att sakna någon och känna suget i magen när man tänker på honom. det händer mig väldigt sällan

frusen pizza - 900 kcal
choklad - 500 kcal
träning på gymmet (-700 kcal)

dagens intag : 900 kcal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0